Ve Google Chrom'un 40. Sürümü Kutlu Olsun

Yeni Sürüm İçin 88,500 $ Harcama

O ortadaki mavi daireyi çıkarıyoruz, mavi daire ve kenardaki diğer sarı, kırmızı ve yeşil parçalarla elimizde 4 parça oluyor. O mavi daire çıkınca kalanı neye benzedi, Sıfır (0)a, 4 ile 0'ı yan yana koyuyoruz, ve Google Chrom'un 40. sürümü kutlu olsun.
Chrome ortalarda yokken İnternet Explorer ile çatışmasında hüküm süren Mozilla Firefox, Chrome ile birlikte çok sarsılmıştı. Ve şuan Chrome kullanma yüzdesi bakımından oldukça üstün bir konumda. Son zamanlarda Chrome üzerindeki bazı sorunları üst üste yaşadığımdan dolayı Yandex Browser kullanmaya başlamıştım. Şu an halen aynı tarayıcıyı kullanıyorum, kullanışlı geliyor, eksik yönleri olarak Yandex uzantı bakımından biraz geri kalmış diyebilirim, fakat ben işlevsel olarak bakınca şu an için pek önemsemiyorum.

Google duymuş olsa gerek ki hata ayıklama programına geçerek yeni sürüme geçti. 62 açık bulunan tarayıcıda tüm sorunlar giderildi ve hata avcılarına toplamda 88,500 $ ödül verildi. Geçen hafta bir konu üzerinde araştırmak yaparken ne şirket olarak, kişisel servet değil bakın şirket olarak Google'ın Dünya sıralamasında ilk 100'e giremediğini ve şirket servetinin 334 milyar $ olduğunu okumuştum. Bakın şimdi konunun hiç bir özelliği kalmadı kendi kendimi yakmış oldum.


Siz hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz bir tek Yandex kullanan ben varım çevremde o yüzden soruyorum. Alışmak dışında tüm tarayıcıları kullanıp belli bir tarayıcıda kaldınız mı, sebepleriyle yazarsanız diğer arkadaşlarımız ve ben de faydalanmış olurum.
Google Plus'da paylaş

Yazar: Semih Solak

Bu makale hakkındaki görüşlerini, isteklerini, sormak veya paylaşmak istediklerini bana aşağıdan "yorum olarak" belirtebilirsin... En kısa sürede dönüş yaparım.
    Blogger'la Yorum Yap
    Facebook'la yorum yap

0 yorum:

Yorum Gönder

Görüşlerini yorum olarak belirtebilirsin.

Eğer buradaysan;

Dikkat:Bu sitedeki bilgilerin hiçbirisi arkadaş arasında kullanılamaz. Kullanılması halinde toplumda dışlanma, arkadan konuşulma, sohbetlere davet edilmeme gibi etkileri görülebilir. Siz siz olun burada okuduklarınızı veya kendi bildiklerinizi buradan dışarıda paylaşmayın, aramızda konuşalım:) Buyrun sohbete ...

Bu haftanın meraklı sayısı