Whatsapp Artık Tarayıcılarda Kullanılabilecek

Yeni gelen güncelleme ile artık Whatsapp tarayıcılarda kullanılabilecek. Ben Yandex ve Chrome tarayıcılarda denedim sorunsuz arkadaşlar sizlere nasıl yapılacağını anlatıyorum şimdi. Farklı tarayıcılar için de olacağını düşünüyorum, eğer olmuyorsa yorum olarak belirtin.

Öncelikle sistem şu şekilde çalışıyor, telefondan whatsapp'ı açıyorsunuz, sonra tarayıcı üzerinden kullanıma geçebiliyorsunuz. Yani anlayacağınız baktığınız ekran telefon yerine monitörünüz olacak, telefondan bağlantıyı kestiğiniz anda kullanım mümkün olmuyor, bunu yazımın başında belirteyim.


Gelelim konumuza, nasıl yapacağız? Telefonu elinize alın, güncelleme varsa güncelleyin ve yeni özelliğimiz gelsin. Whatsapp ana ekranındayken seçenekler butonuna tıklayın. Sağ üstte veya Home tuşunuzun yanındaki seçenekler tuşuyla görebilirsiniz. Karşınıza WhatsApp Web diye bir seçenek çıkacak, tıklayın ve bilgisayarın başına geçin.


Chrome veya Yandex tarayıcınızdan whatsapp web sayfasına gidin. Aşağıda linkini verdim.
Çıkan sayfada size bir barkod gelecek. Telefonunuz da az önce barkod okuma halinde bırakılmıştı zaten. Cihazınızı monitörün ekranına tutun, ben yaptığım sırada sanki uzaktan kumanda kullanmış gibi oldum çok zevkli tavsiye ediyorum, dediklerimi yapınca demek istediğimi anlayacaksınız.

Tarayıcınızdan ziyaret etmeniz gereken site:

Whatsapp programınız yoksa, indirmek için:
Google Plus'da paylaş

Yazar: Semih Solak

Bu makale hakkındaki görüşlerini, isteklerini, sormak veya paylaşmak istediklerini bana aşağıdan "yorum olarak" belirtebilirsin... En kısa sürede dönüş yaparım.
    Blogger'la Yorum Yap
    Facebook'la yorum yap

0 yorum:

Yorum Gönder

Görüşlerini yorum olarak belirtebilirsin.

Eğer buradaysan;

Dikkat:Bu sitedeki bilgilerin hiçbirisi arkadaş arasında kullanılamaz. Kullanılması halinde toplumda dışlanma, arkadan konuşulma, sohbetlere davet edilmeme gibi etkileri görülebilir. Siz siz olun burada okuduklarınızı veya kendi bildiklerinizi buradan dışarıda paylaşmayın, aramızda konuşalım:) Buyrun sohbete ...

Bu haftanın meraklı sayısı